RONG ME!!! RONG ME!!!

Jaha.
Evelina tyckte jag skulle uppdatera. Det kanske är på tiden.
Hrms. Det är jue sjukt längesen jag skrev nu.
Men. Allt har ändå bara varit bajs, så, varför tjata ihjäl mina läsare på det dag ut och dag in? :)

Bättre att ha hållt käft om det nu ett tag. Glömde kolla hur längesen det var nu. 2 månader sen kanske?

Allt går upp och ner iaf. Berg- och dalbana deluxe! Vill du ta en tur? Hoppa bara på min rygg, and off we go!
Mina dåliga perioder är tyvärr allt vanligare än mina bra.
Men. Just idag är det bra. Idag har jag iaf både pratat med M i telefon OCH haft en hel konversation på typ 1 timme på fejjan. En KLAR förbättring, än på senaste tiden. Låt det nu bara hålla i sig!
Inatt hade jag hjärtklappning deluxe, trodde det skulle sprängas varje gång det slog. Såatteh.
Resultatet av det var att jag somnade klockan 7, och gick upp klockan 10. Fina puckar. Inge fullt så bra natt.

Annars idag så våldgästade jag Erika. Vi lagade mat, korvstroganoff, jag blev SJUKT mätt.
Jag hade tom köpt glass och såna där hjärt-chips. Vi orkade inte äta varken eller!
Vi satt och tittade på Det våras för Dracula och snackade i ren allmänhet skit, precis som vanligt! :)
Vårt nya "I have a mole!?" är nu : RONG ME!! RONG ME!! Stor eloge till den som får rätt på var det kommer ifrån!

Annars såe. Näe. Det är väl det jag har på hjärtat idag. Får se hur länge jag skriver denna gången! :)

SCHWUNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0