Löfte till mig själv.

Jag ger härmed upp att nånsin titta på en kärleksfilm igen.
Eller en komedi. Allt som kan tänkas ha med kärlek att göra.
Blir jue bara sjukt deprimerad av att kolla på dem.
No strings attached häromdagen och ikväll En shoppaholics bekännelser.
Inte för att de är dåliga. Tvärtom. De är bra. För bra. Sluten är jue bara perfekta.
De får sin pojkvän/flickvän och blir lyckliga.

Det slutar bara med att jag sitter bölandes som en liten barnunge för att jag är så jävla ensam.
Jag ger upp allt som har med kärlek att göra. Jag kommer för evigt vara ensam.
Lika bra att ställa in sig på det istället för att gå olycklig hela tiden.

Annars så har det varit en riktigt bra helg!
Jobbade ons-fre denna veckan, dubbelt pass i torsdags. Var duktigt trött i fredagskväll och trodde jag skulle få sova på natten. Men ack nej. Så mina planer att åka till Halmstad för att köpa mig en ny vinterjacka igår gick i stöpet, bara för att jag skulle få iaf ett par timmars sömn.
Annars var jag hemma hos Klintan och Mine en stund och tjötade lite grann på fredagkvällen. :)
Men.
Igår på eftermiddagen kom Robban med idén att bowla och sen kanske gå till Mårtenssons.
Jag sa nej till Mårtenssons men absolut ja till bowling.
Så det blev bowling med Robban, Camilla, Robbans syster Patricia och hennes kille Hampus.
Före det så lagade vi lite god mat. Det var mums! Kroketter med lövbiff, bearnaisesås och sallad. Sa jag att det var mums? ^^,
Sen gick Patricia och Hampus hem och det blev visst Mårtenssons iaf.
Haha. Var jue spiknykter när vi gick dit, så det brändes en del pengar för att iaf bli lite onykter!x]
Vi dansade rumpan av oss till kl 3 och sen beställde vi lite nattamat på McDonalds och Robban har myntat "och en jävla cola" till en av sina bästa fyllemeningar! Sen tog vi taxi hem och gick och la oss!
Vaknade 12.10 och gick upp och drack vårat morgonkaffe!
Dock mådde Robban som han förtjänade och det blev mer kaffe åt mig och Camilla!*Fniss*
Sen så. Satt vi lite med wordfeud, tittade lite på tv och sen drog vi och åt en bakispizza. På vanliga stället.

Camilla har fått mig lite beroende av wordfeud, såatteh. Jag har lite problem nu.
Äger en fucking jävla Nokia N8. Och jag kan inte få wordfeud till min fucking jävla Nokia. Fan vad jag hatar att jag beslutade mig för att köpa den. Men ändå inte. Det finns inte en enda mobil som slår 12 MP kameran.
Jag får helt enkelt bli som alla andra och skaffa mig en Iphone. Och ha N8:an bredvid som en kamera.
Haha. Onödigt jävla köp. Nåja.

Sen körde iaf Robban mig hem och här sitter jag nu. Har tagit mig en jävla underbar dusch, och kollat på En shoppaholics bekännelser. Och skriver ett inlägg på bloggen.

Sa jag att jag som vanligt sitter ensam? Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0