Kaffe-oman! Eller blir det kaffe-okvinna?

Varför är kaffe så snablarns gott? :D
Jag skulle kunna överleva på kaffe, kaffe är mitt knark!

Änsålänge idag har jag varit en vända på jobb mellan 07.30 och 12.30!
Där fick jag mig bara 1 kopp kaffe. Så.
Vad gör man? Jo, när man kommer hem kokar man 6 koppar! Vilket blir 2 stora muggar! Mums.
Och det är snart slut, så jag ska ta och koka lite till tror jag!
För. Jag sov knappt ngt inatt igen. Såatteh.
För att överleva kvällen, så tänker jag knarka kaffe!
Ska tillbaka till jobbet 16- 20.30! 

Känns gött att ha lite rutiner de dagar man har jobb! Annars sitter man bara hemma och gör absolut ingenting!
Sjukt trist. Och sjukt deprimerande. Så jag är glad att jag fått ganska mkt timmar denna månad. Jag har iaf kommit upp i en halvtid tror jag, så det blir lite fina pengar sådär till jul! :) Kanske blir mellandagsrea någon dag iår, om jag inte jobbar hela veckan. Fast. Ne, det kan jag inte göra om jag ska jobba julhelgen.

Fast å andra sidan hade jag önskat jag hade de pengarna nu istället, blir inte mkt övers på löningen denna månaden!>_< Ska väl vara glad om jag iaf har till mat. Men det är ett senare problem!

Tror kaffet har slagit till i mitt huvud nu. Wohoo. Hög på kaffe!
Så då kokar vi lite till så att jag blir ännu mer ding i huvudet!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0