In Flames we trust.

När?

När är det min tur? :/
Vill inte längre sitta i min ensamhet och grubbla.

Idag har 2 vänner varit på varsin "dejt" med killarna de gillar. Jag är så glad för dem!
Men.
Jag lovar, jag är inte alls avis, inte det minsta.
Lyser inte min avundsjuka ganska mkt igenom? Jo.

Jag får inte ens det minsta lilla sms.
Jag är inte skapt för att vara ensam! Jag klarar det inte, jag blir galen.

Idag har jag ätit upp resten av glassen jag köpte igår. Suck. Den är livsfarlig.
Allt med socker är livsfarligt igen. Jag måste sluta köpa hem. Jag trodde jag skulle klara det. Det gör jag inte.
Jag tror jag börjat med att tröstäta igen. Inte bra. Slå mig i huvudet med en stekpanna, jag får inte börja igen!

Var på F-kassan idag och lämnade in min lapp så att jag får lite pengar om 14 dagar.
Passade på att gå runt lite i affärerna. Köpte inget, mer än mjölk, nudlar, knäckebröd och paprika på konsum.
Men jag måste köpa en vinterjacka nu. Kylan börjar krypa sig närmre och närmre nu. Usch.
Som vanligt har jag inga pengar till det egentligen. Suck.

Ikväll har jag tvättat också. Vart tvungen att byta tvättid till ikväll, för jag fick jobb imorgon.
Men nu sitter jag här och lyssnar på In Flames och är dödans trött.
Dags att bege sig mot sängen tror jag. Inatt får jag somna i en renbäddad säng!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0