Juli redan. Vart tog April-Maj-Juni vägen?

Uhh. Det har gått någon vecka/några veckor sen jag uppdaterade sist...
Har inte varit på humör att skriva av mig helt enkelt, även om det mestadels har varit bra!:)
Faktiskt, mer än bra.

Datum är iaf satt när han kommer ner nu!:)
Skrivit upp det i kalendern klart och tydligt så att jag inte ska dumma mig och boka upp mig då på annat.
Det är bara så jäkla tråkigt att det ska behöva gå så lång tid till, det blir inte förrän i slutet på augusti.
Ikväll är jag så jävla kramsjuk/pussjuk/myssjuk/sällskapssjuk/knullsjuk... HELT ENKELT JÄVLIGT ENSAM.
Hade velat ha honom här såååå jävligt just nu!
Det har krockat 2 gånger innan, helvete om det är ngt som kommer upp nu... 3e gången gillt sägs det jue!!!
Så låt det faaaaan se till att ske denna gången :)
För denna kille är fastetsad i min skalle, och vägrar släppa taget!^^, (Läser du det så är det faktiskt en komplimang!)
Hade helst sett att vi träffats redan för 2 månader sen som vi först planerade, men men. Den som väntar på nåt gott!;D
Ser fram emot slutet av augusti, väldigt mkt!^^

Annars så rullar väl livet på i vanlig tråkig takt.
Har jobbat lite, och varit ledig lite.
På måndag börjar sommarjobbet på allvar. Jobbade 1 vecka och fick sen 2 veckor ledigt.
Men 6 veckor framåt så är jag uppbokad var och varannan dag. Det ger mig iaf lite pengar i kassan!
Och det behövs framöver om jag inte får fortsatt vara timvikarie. Hujedamig, vill inte tänka på det! D:

Vad hade man gjort utan msn och telefon?^^ Det tackar jag för att det finns!:P

Tifa är fortfarande borta. Jag har fått acceptera att hon inte kommer tillbaka. Det tar emot så fruktansvärt i mitt hjärta, men jag måste inse att jag aldrig kommer få se min älskade katt igen. Min älskade lilla Tifa.
Det fanns en artikel i aaftonbladet häromdagen som fick mitt hjärta att sprängas av smärta för vad som kan ha hänt henne. En liten Kajsa-katt, 11, hade av polisen fått huvudet bortskjutet för att "de tyckte hon var förvildad och verkade herrelös för hon hade ingen märkning eller halsband".
Nu råkar Tifa ha både halsband och öronmärkning, men, tänk om ngt sånt hänt henne?:( Kommunens jägare...
Det är jue inte helt omöjligt. Men jag försöker inte tänka på att just det hänt.
Jag försöker istället se att hon blivit tagen av en gammal man eller tant som ger henne mat och kärlek.
Hur en människa nu kan vara så oärlig och bara ta en katt, som dessutom är öronmärkt och inte kolla upp om katten är anmäld försvunnen! :/
Men det är iaf ett bättre alternativ än att tänka på att hon är död.

Aja. Ingen ville umgås med mig ikväll, så jag får sitta och tycka synd om mig själv i min ensamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0