Ge mig kärlek, ge mig mys, ge mig lite sällskap iaf!!!

Då vart det sista lediga dagen för mig idag då. Och inte har jag gjort ett jävla piss heller.
2 raka helger utan att ha ngt att göra, utan att ha några vänner att umgås med. Vafan?!
Nästa helg jobbar jag....\O/

"om du är ensam, då stannar jag för evigt" (efter att jag sagt att jag bara är ensam ikväll)
Den meningen gillade jag!*Fniss*
Han har sina ljusa stunder, det må jag säga!:)
Önskar bara att han var här nu... fan, jag är sällskapssjuk, sjukt jävla sällskapssjuk.
Kommer det vara såhär tills han kommer ner, lär jag vara ett jävla vrak, kasta mig över honom!xD
Fast vem vet, det kanske han gillar!x]
Jag tror jag har fallit ganska hårt för honom... nåt är det iaf. Och jag vill så jävla gärna ta reda på VAD det är.
Så sjukt irriterande att behöva vänta i 1½ månad till. :(
Men som sagt. Den som väntar på ngt gott!^^

Men idag har jag kollat på The other woman, jag har nog inte gråtit lite sådär till en film på länge. Men den var en typisk tjej-gråtar-film. Väl, inte för att det rann längs kinderna, men det blev tårar i ögonen iaf! Bra film som rekommenderas!

Sen så har jag fått mig lite ögongodis ikväll också. Kollade på The Tourist. Mmm, Johnny Depp! ÖGONGODIS!*Fniss*
Fast, den var inte riiiiktigt lika bra som när jag såg den på bio!:P Och Angelina Jolie är jue bara så sjukt snygg. Vilken kvinna. Tänk om man hade haft lite av hennes drag!:P Haha.

Men bara för att de spelade Muse- Starlight i slutet av filmen så fick jag för mig att ha en liten Muse-natt. En kort sådan, måste sova, börjar jue jobba imorgon. Ooops, en liten miss av mig. Jag börjar 7.30, inte 12.30.... Feck

Godnatt!

Kvällens låt: Muse- Unintended <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0