Men vi knullar jue ändå inte!

En vecka har redan gått. Usch, vilken hemsk vecka det varit!:P

Ville inte tillbaka till verkligheten i onsdags när det var dags att börja jobba igen!xD (Var ledig i tisdags.)
Ville leva kvar i glädjeruset efter helgen!:P
Haha, allt var så sjukt bra, och sen att få reda på att M inte kan komma ner förrän i slutet av september... Det gör jue fan ont i mig! Sjukt jävla länge.
Jag måste fråga om inte jag kan få komma upp ett par dagar iaf. Så blir inte väntan så jävla lång!
Har jue aldrig dessutom varit i Umeå heller. Så varför inte!?^^,

Helgen har varit både bra och dålig!
Åkte hem till Trelleborg över helgen för att fira Rasmus som fyller 24 på tisdag, och mosters lilla bus som fyllde 4 år igår!^^ Det var en trevlig lördag! Med mammas goda tyska korvar och potatissallad, 2 goda tårtor och trevligt sällskap!
Satt jag inte med Julia så satt jag med Ludwig, Efva och Patriks lilla underverk!^^
Men samtidigt mitt i det braiga, så hörde jag knappt av M. Saknaden var enorm.
Har fått reda på nu idag att hans kompis kom tillbaka hem igen i fredags, efter jobb i Norge.
Såklart att han velat umgås med honom då! :)
Men nu har jag spelat lite med honom, pratat i telefon lite med honom, och nu känns allt bra igen!
Tågresan hem idag var mest bara trist.
Men jag köpte iaf Amelia(som jag bläddrade igenom på 10 min, skittidning). Men jag fick iaf en bra pocketbok med i den! Ann Söderlunds "Men vi knullar ju ändå inte". Hahaha. Så jäkla bra, har inte kommit mer än 60 sidor än, men den har fått mig att skratta redan ett par gånger!:D
Så den rekommenderar jag faktiskt att läsa!:D

Det är precis vad jag ska göra nu! Gå och lägga mig och läsa lite i sängen! Godnatt!^^


Ludde var sååå himla söt under hela kvällen! :)

Och Jullebus var busefrö och grinolle omvartannat! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0