Hur ska det bli!?

Usch, vilken jävla helveteshelg jag haft...
M har gett mig kalla handen redan helgen när jag var i Trelleborg.
Och så har det fortsatt hela veckan tills nu. Vafan!?
Som jag grät igår... Han förstör mina nerver. Fast han förstår det nog inte själv.
Jag vågar väl inte säga att jag faktiskt blir illa till mods av det...>_< Borde fan ta och göra det, mina nerver pallar inte mer snart. Jag är fan mer kär än jag insett... Jävla helvete, jag vill träffa honom igen!

Idag/Inatt vart det precis som vanligt. Typ. Hallå liksom?
Men han inser väl inte det själv. Han är jue inte mer än kille!:P
Idag är det iaf bättre.
Har gått bra att jobba idag också. Kort tur, 7.30-13.30.
Imorgon blir det Borås djurpark med jobbet, eller, jag ska vara ledsagare åt en vårdtagare! :)

Nyss ringde M också, pratade ganska länge. Nu känns det som att helgen inte ens existerat.. heh. Märklisch.

Igår var Mine, Klintan och Camilla förbi på en kopp kaffe. Det blev sedan beställt pizza på hemkörning också. Heh, det är väl det enda jag ätit i helgen... suck. Jag är sjukt dålig på det där med att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0