Big or smal, it can change it all..

Happ.
Inte blir det bättre heller.
Fast. Ne.
Det är säkert bara något tillfälligt.

Idag har jag varit i Värnamo med bästa Camilla!
Först så åt vi på Bambu, jag vart så jääävla sugen på det, när jag kom på att vi kör jue ändå förbi det!
Så. Det vart ett stopp där, vi hade inte behövt ha bilen, vi kunde rullat vidare till Värnamo utan den!:P Haha.
Det blev lite motion på det, vi gick i nästan alla butiker sen! Hah.
Fast det var bara jag som spenderade pengar! :O
En Pumaväska blev det iaf!^^ (Märkes outlet, köpte även 2 par Frank Dandytrosor, varav det ena fick jag på köpet!)


Sen bar det av mot centrala Värnamo och ett jävla spring!^^
Jag köpte 3 par örhänge på guldfynd, sådana där som man blir grön av i hålen...-.- (Hoppas INTE det blir så dock.)
Sen vart det Puss&Kram, där blev det 4 par örhänge i silver, så där slipper jag iaf bli grön! Fick 1 par på köpet! :D Köpte även ett nytt halsband!^^,
Sen så bar det av mot Citygross, och sedan hem till Camilla för 2 koppar kaffe och vaxa hennes ben!

Igår så vart jag hos frisören! (Äntligen!)
Färgade underhåret mörkt, och så resterande blev också färgat, fast i ljusare nyans.
Första gången jag faktiskt färgar hela håret, har bara blivit slingor innan. Men snyggt blev det!
Sen så vandrade jag hem till Camilla, där satt vi senare och åt middag. Hennes mamma var där och hjälpte henne packa. Så jag köpte med mig lite kaffebröd på Göstas!
Sen så vaxade hon mina ben! Behövdes! Det tog mkt bättre än de andra gångerna!
(Bild tagen igår.)


(Bild tagen idag. Nya halsbandet syns!^^ )


Håret har blivit mkt bättre. Nu är det glans i det, innan så var det bara matt och livlöst!

Imorgon så bär det av mot sista helgen på mitt sommarschema. 12.30-20.30.
Delad tur på lördag och 7-16 på söndag. Sen så vart mitt schema och sommarjobbet över för denna gång.
Har dock fått nästa helg också, och en helg till i September, så. Hoppas kan man alltid att man får fortsätta som timvikarie där! Det vill jag, det behöver jag, det måste jag!

Aja. Nu så har jag inget att göra. Såe. Lägga sig i ensama kalla sängen och läsa? Får nog bli så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0