Bästa helgen på så länge!

Hoppsan! :)
Var visst lite drygt 1 månad sen jag skrev sist!x] Oops.

Men det har inte hänt så mkt mer än att jag har jobbat, jobbat och jobbat.
Var lite ledig i helgen, fre-sön, efter 13 dagar och bara 2 dagar ledigt. Puh.
Jag var helt slut i huvudet efter det. Men nu är det nya tag. Nya starka tag.

För i helgen. Ja. Då fick jag lite mys och sällskap och närhet!:)
Som jag så länge längtat efter! Och vilken helg säger jag bara!^^
Vi har inte gjort mkt alls. Kollat på film och myst och haft det allmänt supernajs!^^
För det var faktiskt så att Han kom ner lite tidigare! Han med det stora H:et!
Det kom väldigt plötsligt, men oj vad jag gillade det!
Nu kan jag inte vänta tills nästa gång vi ses! Vill ha Honom här igen, för ojojoj, vad jag gillar Honom!
Det är så fruktansvärt tomt utan Honom, Han saknas!
Det är märkligt hur man kan bli så fäst vid att ha någon vid sin sida, så snabbt. Efter så lång tid ensam, så bara på ett par dagar så känns det så hemskt att bli lämnad igen. Fruktansvärt tomt.
Men Han kommer snart igen, och då stannar Han längre!:)

Vi skulle ha farit till Liseberg i lördags, men vi hoppade över det. Funderade på Ullared istället, men det blev inget heller av det, varken på lördagen eller söndagen :)
Det tar vi nästa gång!^^,
Hade helst inte velat att Han åkte hem alls, men Hans jobb hade nog inte blivit glad på Honom. :P

Idag jobbar jag 13.30-22. Fan. Hela jävla dagen går. Sjukt.
Imorgon är det 12.30-20.30 som gäller och på fredag har jag en praktisk tur, 7.30-15.30.
Sen efter jobb på fredag åker jag ner till Trelleborg för att fira Rasmus som fyller år nästa vecka, och Julia som fyller år på lördag. Ska fira Athena också lite, eftersom jag inte kunde komma på hennes dop i söndags.

Men nu ska jag ringa till Han!:)

Kommentarer
Postat av: J

Blev lika fäst i P på kort tid. Var singel 2 veckor efter att jag hade gjort slut med K. Sedan träffade jag Han med stort H! Nu har vi varit tillsammans i 2 månader och det känns helt sjukt bra!

2011-08-05 @ 07:06:48
Postat av: Mine

Emmas Mr Big! xD

2011-08-11 @ 13:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0