Allt åt helvete?

Var väl ett tag sen jag skrev.
Jag vet inte, jag går väl bara och grubblar på mina bekymmer istället för att skriva ner dem.
Får bli ändring på det.

Men mr M då.
Jag vet varken ut eller in, eftersom han inte visat ngt större intresse på 3 veckor.
Och svaren man får ibland... Det är som att det är så uppenbart att han inte är intresserad längre.
Men igår fick jag iaf sagt att det känns som att jag bara är till besvär... Fick till svar nej.
Så jag vet inte. Det känns bara konstigt. Men det är väl jag som tolkar allt på mitt sätt dårå?
Får se vad som händer framöver.
Oavsett vad så kan det inte ändra på det faktum att jag fallit för honom, och inte mår så jättebra när det är såhär.
Grubblar och tänker över allt som en galning.
Jag drömde om honom inatt. Det var en märklig dröm. Jag har drömt om honom innan, men, då har liksom inte ansiktet synts. Det gjorde det klart och tydligt denna gång! Det var en bra dröm! Baah.
Jag vill jue bara träffa honom igen!
Det blir nog bättre!

Annars så... Var jag i Ullared i onsdags. Köpte välbehövliga grejer. Bla nya kläder. Och en väska. Och en klocka i köket. I torsdags så drog Camilla med mig till Halmstad. Det blev inhandlat sjohylla, hatthylla och en spegel på Rusta.
Och så vart det lite mer kläder på Eurostop.
MEN FY FAN VAD DET FÖRSVANN PENGAR...-.-
Usch, mår jue illa av tanken bara... Men. Ett stort MEN! Det var grejer jag verkligen behövde. Det var inget skit, skräp, utan verkligen saker jag behövde!

Camilla var över på kaffe igår igen, haha, har blivit mkt Camilla denna veckan!^^ Men man får passa på när tiden ges. Hon flyttar jue nästa vecka! :( Även fast det bara är till Halmstad så kan vi inte längre ta våra kaffeträffar längre! :( Ska hjälpa henne flytta på torsdag.

Annars så denna helgen så innebär det ytterligare jobbhelg för mig! :)
7.30-12.30 och 16-21 idag. 7.30-14 imorgon. Kort och ganska okey helg!^^,
Har varit extra många idag, så det har gått väldigt snabbt och smidigt idag.

Men det drog in ett jäkla åskoväder imorse. Från att ha gått från klar himmel till nästan lika mörkt som på natten, på bara några få minuter :S Och jääävlar vilket regn som kom, och åska! Verkligen blixt och dunder!
Men det behövdes! Har mullrat en del sen efter det. Det har varit fruktansvärt kvavt de senaste dagarna. Så. Hoppas det försvann nu med åskan!^^

Kommentarer
Postat av: Johanna

Uscha.. Hoppas att det löser sig med M!

Aldrig roligt att bli avvisad.. :(



2011-08-27 @ 15:19:42
URL: http://yolita.blogg.se/
Postat av: P.Nilla

Vad är en sjohylla, det lät ju kul!! :) Var hittar man dem, på Rusta det med? Puss

2011-08-31 @ 00:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0