Kaka? På en torsdag?

Idag känner jag ett sånt lugn.

Nu mår jag verkligen bra. Idag har varit en riktigt bra dag!
Jag tror jag behövde få ur mig en del, så att jag skrev häromdagen var nog bra. För nu känner jag mig bra igen.

Det är mycket tack vare Tazze och mina underbara vänner!
Idag känner jag bara sådan kärlek över 2 personer i mitt liv! Den ena är såklart Tazze. Den andra vet vem det är jag syftar på. Jag skrev nyss mitt allra längsta sms nånsin, till denna person. Det blev hela 8 sms ihop.

Idag har det inte hänt så mycket, men det har varit en händelserik dag!
Jag har pratat med sötaste Johanna i telefon ett par ggr idag, jag har varit hundvakt. Mine kom över på kaffe och fika i eftermiddags, hon hade handlat fika på Göstas. Sen gick vi ut med hunden och när vi kom tillbaka hade Klintan kommit. Vi gjorde lite mat och satt och åt och så åkte de hem. Efter halv 10 kom Camilla över på kaffe och så tog hon hunden med sig när hon gick för en stund sedan och nu sitter jag här. På toppenhumör!

Jag är sååå glad! Jag lyckas faktiskt få vänner, helt på min egen hand! Jag KAN FÅ VÄNNER! Sådant man betvivlade för bara några år sen. Jag är så jävla glad att jag kom ifrån sketna och ruttna Trelleborg. Usch. Jag vill aldrig mer bo där, även om jag ibland önskar det för att man har familj och släkt där. Aldrig mera Trelleborg, men skåne iaf! En dag, en vacker dag, har jag hus och bil och barn i skåne med Tazze! Fast. Då kommer jag sakna alla mina underbara vänner här uppe i smålandet! <3

Vad skulle jag gjort utan alla er vänner!? Ni är underbara hela bunten, och ni förtjänar att få veta det också!
Tack för att ni finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0