Helgen som gått då.

Det har inte hänt så mycket, vi har mest tagit det lugnt, spelat.

I fredags var vi i Ullared med Mine, vilket får mig att komma ihåg att ringa Pernilla. Shit, vad dåligt minne jag har, förlåt Pernilla! Jag hade dåligt batteri när hon ringde, så jag lovade att ringa när vi kom hem. Fy vilken dålig syster jag är! Grattis Pernilla iaf till att ha klarat halkan! Du har snart ditt körkort i handen!:)

Iaf. Vi hittade en hel del kläder, både jag och Tazzeman. Känns skönt att jag hittade ngt jag med denna gången. Även fast det bara är tröjor så är det alltid ngt!:) Vi stötte på grannen Ann, när vi gick in i varuhuset, när vi var inne i varuhuset och när vi stod i kö till kassan. Vi sa att vi skulle springa in på Skoboo och kolla skor först, sen skulle vi äta på Burger King. Tazze hittade 1 par skor. Jag hittade 2 par sandaler, ett par till jobb och ett par hemma. Hittade även ett par skitsnygga flipflops!:)
Sen gick vi och åt alla 4 på BK. Tazzes val, inte mitt!
Vi klarade av en runda inne på NetonNet också, köpte ett par hörlurar till Tazze.
Sen åkte vi hem, och Tazze åkte till Skeppshult för att supa till det.

Jag satt hemma och spelade!:P
Sen när lilla mannen kom hem så var han inte så speciellt nykter, och så skulle han spela. Men jag sa att tänd du min dator och spela där, för jag är upptagen. Han blev mutter men startade min dator. Då skulle han på och pilla på de nyinköpta hörlurarna, som han inte hittade först. (Är man så jäkla blind när man är full?)
Han hittade paketet till slut, och hade smått problem med att öppna det. När han öppnat det, så satte han på sig hörlurarna och skulle koppla in dem i sin dator. Ännu en gång sa jag nej, jag är upptagen. Testa på min dator.
Haha, han muttrade och satte sig i 2soffan. Och där somnade han, med hörlurarna på huvudet!xD
När jag skulle väcka honom, så krävdes det x antal tillsägningar, till slut gick jag fram till honom och ruskade om honom, och sa att nu går du in och lägger dig i sängen. "Men sluuuuuta" Haha, sen gick han in och somnade om i sängen!:P

Det var vår fredag det.

Lördag och söndag har sett ut ungefär likadant. Spelhelg har det blivit!:) Men sådana får man ha ibland också!

Vädret har varit helt underbart i helgen, förrutom idag, som det inte har varit så mycket sol, desto mer blåst, och nu tror jag faktiskt det regnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0